ا

  • احمدی، نگار تأثیر انواع مختلف فهرست معانی در یادگیری لغات زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 159-188]

ب

  • بالغی زاده، ساسان واحدهای اصلی دستور زبان محاوره ای در کتاب های جهانی آموزش زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-58]

پ

  • پیش قدم، رضا سیلابس، آموزش مهارت های زندگی، نظریه آموزش زبان کاربردی، تواناییهای هیجانی- اجتماعی، روش مدل سازی رش [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-33]

ت

  • تاج الدین، ضیاء استفاده زبان آموزان انگلیسی از نشانه های فراکلامی در جلسات بحث بر خط [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 93-122]

ث

  • ثابت، فاطمه The Relationship between High School Students’ Beliefs about Language Learning and Their Use of Language Learning Strategies [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 273-292]

ج

  • جبل عاملی، بهشته رابطه نگرش، خودکارآمدی و رضایت شغلی با راهکارهای تدریس معلمان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 189-224]

ح

  • حیدری، نجمه ارزیابی یک کتاب آموزشی از دیدگاه گفتمان انتقادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 123-158]

  • حسن خواه، ژاله The Relationship between Internal Forms of Engagement (Cognitive-Affective) and Academic Success across Years of Study [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 251-272]

خ

  • خان زاده، عباس علی The Relationship between Internal Forms of Engagement (Cognitive-Affective) and Academic Success across Years of Study [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 251-272]

  • خبیری، مونا The Comparative Effect of Practicing Cooperative Learning and Critical Thinking on EFL Learners’ Writing [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 371-394]

ر

  • رزمی، سارا Do the Emotionally More Intelligent Gain More from Metacognitive Writing Strategy Training? [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 343-370]

  • رستگار، مینا EFL Learners’ Preferences for Error Correction and Its Relationship with Demotivation and Language Proficiency in the Iranian Context [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 323-341]

  • رشتچی، مژگان رابطه نگرش، خودکارآمدی و رضایت شغلی با راهکارهای تدریس معلمان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 189-224]

  • روحانی، علی ارزیابی یک کتاب آموزشی از دیدگاه گفتمان انتقادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 123-158]

ز

  • زارع، عباس The Effects of Task Complexity on English Language Learners’ Listening Comprehension [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 225-250]

ص

  • صادقی، کریم تأثیر انواع مختلف فهرست معانی در یادگیری لغات زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 159-188]

ع

  • عالمی، مینو استفاده زبان آموزان انگلیسی از نشانه های فراکلامی در جلسات بحث بر خط [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 93-122]

  • عطایی، محمودرضا بررسی تأثیر آموزش شکل محور صریح و ضمنی بر دانش صریح و ضمنی زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-92]

  • علوی نیا، پرویز Do the Emotionally More Intelligent Gain More from Metacognitive Writing Strategy Training? [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 343-370]

ف

  • فدائی، بتول L2 Learners’ Strategy Preference in Metaphorical Test Performance: Effects of Working Memory and Cognitive Style [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 297-321]

  • فیروز، مینا The Comparative Effect of Practicing Cooperative Learning and Critical Thinking on EFL Learners’ Writing [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 371-394]

ق

  • قربانی، مجید بررسی تأثیر آموزش شکل محور صریح و ضمنی بر دانش صریح و ضمنی زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-92]

  • قهاری، شیما سیلابس، آموزش مهارت های زندگی، نظریه آموزش زبان کاربردی، تواناییهای هیجانی- اجتماعی، روش مدل سازی رش [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-33]

گ

  • گردانی، یحیی واحدهای اصلی دستور زبان محاوره ای در کتاب های جهانی آموزش زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-58]

م

  • محمدزاده، سعیده The Relationship between Internal Forms of Engagement (Cognitive-Affective) and Academic Success across Years of Study [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 251-272]

  • مشکات، مریم The Relationship between High School Students’ Beliefs about Language Learning and Their Use of Language Learning Strategies [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 273-292]

ه

  • هاشمیان، محمود L2 Learners’ Strategy Preference in Metaphorical Test Performance: Effects of Working Memory and Cognitive Style [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 297-321]

  • همایون، هاجر EFL Learners’ Preferences for Error Correction and Its Relationship with Demotivation and Language Proficiency in the Iranian Context [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 323-341]

login