احمدی، نگار
تأثیر انواع مختلف فهرست معانی در یادگیری لغات زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 159-188]
ب
بالغی زاده، ساسان
واحدهای اصلی دستور زبان محاوره ای در کتاب های جهانی آموزش زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-58]
پ
پیش قدم، رضا
سیلابس، آموزش مهارت های زندگی، نظریه آموزش زبان کاربردی، تواناییهای هیجانی- اجتماعی، روش مدل سازی رش [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-33]
ت
تاج الدین، ضیاء
استفاده زبان آموزان انگلیسی از نشانه های فراکلامی در جلسات بحث بر خط [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 93-122]
ث
ثابت، فاطمه
The Relationship between High School Students’ Beliefs about Language Learning and Their Use of Language Learning Strategies [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 273-292]
ج
جبل عاملی، بهشته
رابطه نگرش، خودکارآمدی و رضایت شغلی با راهکارهای تدریس معلمان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 189-224]
ح
حیدری، نجمه
ارزیابی یک کتاب آموزشی از دیدگاه گفتمان انتقادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 123-158]
حسن خواه، ژاله
The Relationship between Internal Forms of Engagement (Cognitive-Affective) and Academic Success across Years of Study [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 251-272]
خ
خان زاده، عباس علی
The Relationship between Internal Forms of Engagement (Cognitive-Affective) and Academic Success across Years of Study [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 251-272]
خبیری، مونا
The Comparative Effect of Practicing Cooperative Learning and Critical Thinking on EFL Learners’ Writing [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 371-394]
ر
رزمی، سارا
Do the Emotionally More Intelligent Gain More from Metacognitive Writing Strategy Training? [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 343-370]
رستگار، مینا
EFL Learners’ Preferences for Error Correction and Its Relationship with Demotivation and Language Proficiency in the Iranian Context [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 323-341]
رشتچی، مژگان
رابطه نگرش، خودکارآمدی و رضایت شغلی با راهکارهای تدریس معلمان شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 189-224]
روحانی، علی
ارزیابی یک کتاب آموزشی از دیدگاه گفتمان انتقادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 123-158]
ز
زارع، عباس
The Effects of Task Complexity on English Language Learners’ Listening Comprehension [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 225-250]
ص
صادقی، کریم
تأثیر انواع مختلف فهرست معانی در یادگیری لغات زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 159-188]
ع
عالمی، مینو
استفاده زبان آموزان انگلیسی از نشانه های فراکلامی در جلسات بحث بر خط [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 93-122]
عطایی، محمودرضا
بررسی تأثیر آموزش شکل محور صریح و ضمنی بر دانش صریح و ضمنی زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-92]
علوی نیا، پرویز
Do the Emotionally More Intelligent Gain More from Metacognitive Writing Strategy Training? [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 343-370]
ف
فدائی، بتول
L2 Learners’ Strategy Preference in Metaphorical Test Performance: Effects of Working Memory and Cognitive Style [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 297-321]
فیروز، مینا
The Comparative Effect of Practicing Cooperative Learning and Critical Thinking on EFL Learners’ Writing [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 371-394]
ق
قربانی، مجید
بررسی تأثیر آموزش شکل محور صریح و ضمنی بر دانش صریح و ضمنی زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-92]
قهاری، شیما
سیلابس، آموزش مهارت های زندگی، نظریه آموزش زبان کاربردی، تواناییهای هیجانی- اجتماعی، روش مدل سازی رش [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-33]
گ
گردانی، یحیی
واحدهای اصلی دستور زبان محاوره ای در کتاب های جهانی آموزش زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-58]
م
محمدزاده، سعیده
The Relationship between Internal Forms of Engagement (Cognitive-Affective) and Academic Success across Years of Study [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 251-272]
مشکات، مریم
The Relationship between High School Students’ Beliefs about Language Learning and Their Use of Language Learning Strategies [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 273-292]
ه
هاشمیان، محمود
L2 Learners’ Strategy Preference in Metaphorical Test Performance: Effects of Working Memory and Cognitive Style [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 297-321]
همایون، هاجر
EFL Learners’ Preferences for Error Correction and Its Relationship with Demotivation and Language Proficiency in the Iranian Context [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 323-341]